Musical Lyrics for Japanese

自身の語学力向上のため英語ミュージカルの日本語訳をしています。プロではありません。多忙のため更新頻度は低いです。

ETAJ 11.Ugly In This Ugly World

Everybody's Talking About Jamie 11.' Ugly In This Ugly World ' 歌詞 和訳

 

[Jamie]

 

There's a place where I belong

There's a place where I belong

For the kid who came out wrong

There's a place where I belong

 

僕のいるべき場所がある

僕のいるべき場所がある

間違えて続けてきた子供のための場所がある

僕のいるべき場所がある

 

 

Far from your fathers eyes

Lost in your mothers lies

Ugly in this ugly world is all I am

 

父の目から遠く離れて

母の嘘の中で迷子になって

この醜い世界で僕を作る何もかもが醜い

 

 

Why am I even here?

Can't I just disappear?

Ugly is the only thing that's true now

Ugly poisons everything I do now

And shit and shame and ugliness is who I am

I am

 

なんで今もここにいるんだろう

消えてしまうことはできないのかな

今ここで正しいのは醜いってことだけ

今僕は醜さに毒されてる

僕の何もかもは最悪に恥ずかしくて醜い

 


Ugly is an ugly face and

Ugly is an ugly kid and

Ugly is this ugly place where

Ugly does what ugly did and

Ugly in this ugly world is all I am

All I am

 

醜い顔

醜い子

醜いところ

醜い行い

醜い世界で一番醜いのは僕だ

 

 

 

参照:

Everybody's Talking About Jamie The Concept Album

Everybody's Talking About Jamie the Musical Lyrics

 

↓関連記事まとめはこちら↓

xchuu.hatenablog.com